Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

  1. Splošno

Pričujoči splošni pogoji poslovanja, sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, se nanašajo na  prodajo izdelkov preko spletnih trgovin Spalding, Kempa in Uhlsport, katerih lastnik je podjetje Dassašport d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Splošni pogoji trgovanja po spletu obravnavajo delovanje spletnih trgovin, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem izdelkov, pri čemer se šteje, da je vsak potrošnik, ki naroči blago na spletni strani, seznanjen z njihovim celotnim besedilom ter da splošne pogoje v celoti sprejema.

  1. Osnovni podatki podjetja Dassašport d.o.o.
  • Dolgi naziv PRS: DASSAŠPORT podjetje za proizvodnjo in prodajo izdelkov za šport in prosti čas, zastopanje in posredovanje v notranjem in zunanje trgovinskem prometu d.o.o.
  • Naslov: Pot k sejmišču 30, 1231 Ljubljana-Črnuče
  • Matična številka: 5287855000
  • Davčna številka: 18561314
  • Davčni zavezanec: DA
  • Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani, datum vpisa: 03.09.2007; SRG: 003-200710621
  • Datum vpisa v AJPES: 28.06.1989
  • SKD: G46.900 - Nespecializirana trgovina na debelo
  • Število zaposlenih: 3 ali 4 zaposleni
  • Zastopniki: Stojan Zorčič, direktor
  1. Postopek spletnega  nakupovanja

Postopek nakupovanja je v vseh treh spletnih trgovinah enak in zelo enostaven.  Ko najdete želeni artikel, najprej izberete velikost in ga nato z gumbom dodate v košarico. Ko želite z nakupovanjem zaključiti, se premaknete v košarico (zgoraj desno), kjer lahko še enkrat preverite, če so vsi izbrani artikli pravi in če ste izbrali pravo velikost. Če je temu tako, lahko nadaljujete na blagajno.

Nato morate samo še izpolniti obrazec s podatki, ki so potrebni za zaključek nakupa, in sicer naslov za pošiljanje in način plačila. V kolikor bi pošiljko raje, kot da Vam jo pošljemo po pošti, prevzeli osebno v naši prodajalni v Trzinu, to obvezno označite (na desni strani zaslona). V kolikor je vrednost Vašega naročila višja od 40 EUR, Vam pripada brezplačna poštnina, vendar morate tudi to opcijo obvezno označiti, preden potrdite naročilo, saj je sistem ne bo avtomatsko upošteval.

Pri načinu plačila lahko izbirate med neposredno bančno transakcijo in plačilno platformo PayPal, preko katere lahko plačate s kreditno kartico ali preko svojega PayPal računa. Preden pritisnete na gumb za zaključek nakupa, še enkrat preglejte ali so artikli v vaši košarici v resnici tisti, jih želite naročiti. Po pritisku na gumb naročila ne boste več mogli urejati, ga boste pa lahko preklicali (točka 5).

  1. Sprejem ali zavrnitev naročila

Če je bilo naročilo pravilno oddano in sprejeto z naše strani, boste v roku nekaj minut po elektronski pošti prejeli potrdilo naročila. To je avtomatsko sporočilo, zato nanj ne odgovarjajte. Če sporočila v roku nekaj minut po oddaji naročila ne prejmete, preverite mapi za neželeno oz. vsiljeno pošto.

V avtomatskem potrditvenem sporočilu, ki ga boste prejeli po oddaji naročila, so navedeni tudi vsi podatki, potrebni za plačilo. Pošiljka bo vedno odpremeljena šele po tem, ko bomo prejeli plačilo, skupaj s pošiljko pa boste prejeli tudi račun. Če plačila ne bomo prejeli v roku enega tedna od prejeme naročila, ga bomo avtomatsko preklicali.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) bo v elektronski obliki shranjena pri nas in Vam bo vedno dostopna v smislu, da Vam jo bomo poslali po elektronski pošti v kolikor nas boste za to prosili.

  1. Preklic naročila

V primeru, da se odločite naročilo preklicati ali spremeniti po tem, ko ste ga preko spletne trgovine že oddali, lahko to storite naslednji delovni dan do 12h na telefonski številki +386 1 562 0007 ali po elektronski pošti na naslov trgovina@dassasport.si.

  1. Postopek plačila

V avtomatskem potrditvenem sporočilu, ki ga boste prejeli po oddaji naročila, so navedeni tudi vsi podatki, potrebni za plačilo. Pošiljka bo vedno odpremeljena šele po tem, ko bomo prejeli plačilo, skupaj s pošiljko pa boste prejeli tudi račun. Če plačila ne bomo prejeli v roku enega delovnega dne od prejeme naročila, ga bomo avtomatsko preklicali. Pošiljka bo vedno odpremljena šele po tem, ko bomo prejeli plačilo (ali dokazilo o plačilu z Vaše strani); s tem dnem bo tudi začel teči dobavni rok, ki je naveden spodaj.

V primeru plačila preko PayPala dobavni rok začne teči z dnevom naročila, ki je v tem primeru enak dnevu naročila.

Plačilo po povzetju žal ni mogoče.

V kolikor boste pri naročilu izbrali opcijo dostave blaga na dom, Vam bomo zaračunali tudi stroške poštnine, ki znašajo 3,66 EUR. Če je znesek Vašega nakupa višji od 40,00 EUR, ste upravičeni do brezplačne dostave. Obrazec Vam bo avtomatsko ponudil opcijo brezplačne dostave, ki jo morate obvezno označiti (na desnem delu zaslona), in poštnino bomo poravnali mi. Če je vrednost nakupa nižja od navedenega zneska, se opcija brezplačne dostave na obrazcu ne bo pojavila. Prav tako Vam seveda ne bomo zaračunali poštnine v primeru, da ob nakupu izberete opcijo osebnega prevzema blaga v naši prodajalni v Trzinu.

Zgoraj navedeno velja samo za dostave znotraj Slovenije. V kolikor bi želeli, da Vaše naročilo pošljemo v tujino, Vam bo sistem avtomatsko obračunal ustrezen znesek poštnine glede na izbrano državo dostave.

  1. Dobavljivost blaga in roki

Ali je izdelek na zalogi ter kakšen je predviden rok dobave je razvidno s spletne strani. Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša od 1 do 7 delovnih dni od dneva prejema plačila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti v običajnem dobavnem roku, Vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.

Če Vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa Vam bomo najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.

V posameznih primerih se lahko zgodi, da Vam želenega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. V tem primeru Vas bomo obvestili, kdaj bo izdelek predvidoma znova dobavljiv.

  1. Možnosti prevzema in dostave blaga

Ko bo naročilo pripravljeno, Vas bomo, v primeru da ste izbrali osebni prevzem, o tem obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Osebni prevzem je možen samo v Dassašportovi prodajalni, na naslovu Hrastovec 20 (IOC Trzin), 1236 Trzin, znotraj delovnega časa.

V primeru, da ste izbrali dostavo na dom, pa vam bomo paket na izbrani naslov poslali preko Pošte Slovenije ali DPD-ja.

  1. Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da v roku 14 dni odstopite od pogodbe, ne da bi Vam bilo treba pri tem navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:

  • pridobite dejansko posest nad blagom,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:

  • pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • pogodbi o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
  • pogodbi o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;
  • pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če ste po dostavi odprli pečat;
  • pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe;
  • pogodbi o baterijah, akumulatorskih baterijah in akumulatorskih paketih, kablih, sijalkah, komponentah, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža;
  • pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika;
  • pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah.

Odstop od pogodbe tudi ni mogoč v primeru košarkarskih sistemov po tem, ko ste sistem že sestavili, saj ga, ko je enkrat sestavljen, ni več mogoče vrniti v prvotno stanje.

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

  • pismeno na naslov podjetja
  • v elektronski obliki na trgovina@dassasport.si
  • označite na zadnji strani računa, da vračate izdelek, in račun skupaj z izdelkom vrnete na naš naslov.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik, torej Vi.

Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov najdete tukaj.

  1. Vračilo blaga

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov:

Dassašport, d.o.o., Hrastovec 20 (IOC Trzin), 1236 Trzin.

Šteje se, de je bilo blago pravočasno vrnjeno, če ste ga odposlali pred iztekom štirinajstdnevnega roka za vračilo.

Artikle je potrebno vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih artiklov, artiklov v spremenjeni količini in artiklov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Artikli, ki se vračajo, morajo biti poslani kot paketna pošiljka in ne kot pismo, priložena pa jim mora biti tudi kopija računa. V primeru odstopa od pogodbe krijete le stroške vračila blaga, v kolikor ga pošljete po pošti; lahko pa blago vrnete tudi osebno v naši prodajalni v Trzinu, če nas o tem predhodno obvestite.

  1. Menjava blaga

V kolikor po prejemu naročenega blaga ugotovite, da velikost ni ustrezna in bi enega ali več izdelkov želeli zamenjati, nas v roku 14 dni o tem obvestite preko elektronske pošte trgovina@dassasport.si ali na telefonsko številko +386 1 562 0007. Izdelek, ki ga želite zamenjati, nam morate v roku 14 dni po tem, ko ste nas o svoji nameri obvestili, vrniti nepoškodovan, nenošen, neopran in v originalni embalaži, in sicer po pošti (pri čemer stroške pošiljanja krijete sami) ali osebno v prodajalni v Trzinu. S pripravo novega naročila bomo pričeli takoj, ko bomo prejeli izdelek, ki ga želite zamenjati. Strošek ponovnega pošiljanja blaga je odvisen od zneska naročila (točka 6). V kolikor bi pri menjavi velikosti prišlo do razlik v ceni, boste le to morali doplačati, če je cena novega izdelka višja. Če je nižja, vam bomo razliko vrnili.

  1. Vračilo prejetih plačil

V kolikor ste naročeno blago že plačali preden ste se odločili za odstop od pogodbe oz. vračilo blaga, Vam bomo vsa prejeta plačila vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe; v primeru, da ste plačali preko PayPala lahko postopek traja dlje, saj morata postopek sprocesirati in odobriti tudi PayPal in Vaša banka.

V primeru, da ste blago prejeli preden ste odstopili od pogodbe, morate nepoškodovano blago v originalni embalaži vrniti v roku največ 14 dni po tem, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen, če izrecno želite drugačen način vračila. V primeru, da Vam bomo sredstva nakazali na vaš TRR (osebni račun), prosimo, da nam sporočite številko osebnega računa.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo izdelka, ali pa lahko izdelek prevzamete na našem naslovu za osebni prevzem v Trzinu.

  1. Stvarne napake

Ponudnik je dolžen kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svojih prodajnih artiklov.

Kdaj je napaka stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli izjav o značilnostih blaga, ki jih je podal ponudnik ali proizvajalec blaga zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za ugotavljanje odgovornosti za stvarne napake na blagu se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Kako se stvarna napak uveljavlja:

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice z naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da artikel pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec poda osebno (pri čemer smo mu dolžni izdati potrdilo), ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Kdaj Dassašport NE odgovarja za stvarne napake:

Dassašport ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po preteku dveh let od izročitve stvari.

  1. Varovanje podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni zgolj za potrebe uspešne komunikacije med Vami in Dassašportom.

  1. Cene v spletnih trgovinah

Pri vsakem artiklu, ki je na voljo v spletnih trgovinah podjetja Dassašport d.o.o., sta navedeni dve ceni; prva, prečrtana, je redna cena, po kateri so artikli na voljo v naši prodajalni v IOC Trzin. Neprečrtana cena velja pri nakupih v spletnih trgovinah in je vedno nižja od redne cene v prodajalni, ker želimo na tak način spodbujati nakupovanje preko spleta. Spletne cene so tako vedno deležni vsi kupci, ki naročilo oddajo preko ene naših spletnih trgovin. S tega razloga Vam, v kolikor se odločite nakup opraviti osebno v prodajalni, NE moremo priznati 8-odstotnega popusta, ki bi ga bili deležni na spletu. Lahko pa seveda naročilo oddate preko spleta in ga nato v prodajalni osebno prevzamete.

Vse cene na naših spletnih straneh so izražene v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka in pripadajočega davka na dodano vrednost tudi stroške pakiranja, dostave oz. poštnine. Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko.

  1. Slike in besedilo

Čeprav se po najboljših močeh trudimo zagotoviti natančne fotografije o prodajnih artiklih, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, zato ne prevzemamo odgovornosti v primeru, da se dejanski izdelek ne ujema popolnoma z izgledom artikla na sliki. Prav tako ne odgovarjamo za morebitne napake pri opisih izdelkov.

  1. Ažurnost podatkov

Kljub temu, da se vedno trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh, se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena lahko spremenijo tako hitro, da nam ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh.

  1. Dostopnost informacij

Zavezujemo se, da bomo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • pogoje, roke in postopke v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;
  • informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

Pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

  1. Pritožbe

Kakršnekoli pritožbe v zvezi z nakupom nam prosim sporočite pisno po elektronski pošti na naslov info@dassasport.si ali s klicem na telefonsko številko +386 1 562 0007.

  1. Izvensodno reševanje sporov

Dassašport d.o.o. si po svojih najboljših močeh prizadeva, da bi bili vsi morebitni spori razrešeni sporazumno. V kolikor to ne bi bilo mogoče, je za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15). Ponudnik skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Obilo užitkov ob nakupovanju Vam želi

Vaš Dassašport d.o.o.